8 lutego 2016

Zakupy do tworzenia

Już niedługo święta Wielkanocne. No, dobra nie tak niedługo. Jeszcze dwa miesiące ale jak się robi ozdoby na święta trzeba zrobić wczesnej zakupy. Ja tak zrobiłam. W święta Bożego Narodzenia poznałam technikę kanzashi.Nie będę  dzisiaj o niej pisać bo o niej oddzielny post oraz niedługo pdf. Zaczynam pisać pdf i was uczyć , mam nadzieje że będą to dobre nauki.Dzisiaj się tylko dowiecie czego potrzebujecie do tej techniki bo właśnie takie były moje zakupy.







Zdjęcia już  robione aparatem, ale muszę go jeszcze rozgryźć. Do zobaczenia

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę! Taka ilość wstążek! Co prawda ja bym użyła do robienia różyczek i kokardek aby ozdabiać później tym swoje "twory", ale cholernie zazdroszczę takiej pięknej kolekcji :)
    zapraszam do mnie: http://finq-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja robię trochę inne rzeczy i potrzebowałam różnych kolorów.

      Usuń