14 grudnia 2015

Pokaz filmowy "Łowców sztuki"

Witam!! W sobotę byłam na pokazie filmowym stworzonym przez "Łowców sztuki" zrealizowanym w ramach projektu zwolnieni z teorii.


Do grupy należą:
- Laura ,
-Kamila,
-Weronika,
-Natalia,
-Miłosz.
Wszystkie te osoby chodzą do Liceum nr 2.




Pokaz odbył się w kawiarni TASBIKE. Ta kawiarnia jest bardzo klimatyczna. Jest tam wiele rowerów i można tam napić się naprawdę dobrej kawy. Zapraszam do  odwiedzenia tej kawiarni. Oczywiście kawiarnia jest w Olsztynie.
 

Następnie  powiem o twórcach i ich dziełach. I oczywiście moje wrażenia na temat filmu.


1.Marta Buszmak "Las"
  Marta jest uczennicą  liceum plastycznego w Olsztynie.

Film bardzo mi się podobał, naprawdę podziwiam za połączenie filmu z malunkami. Uważam że Marta ma talent. Ale niestety nie za bardzo zrozumiałam przesłanie filmu, ale pewnie dlatego bo nie znałam piosenki do której film został stworzony.

2.Jakub Makowski "Pożegnanie" i "Pewien człowiek z wąsikiem"
  Jakub jest studentem, filmem zajmuje się od 6 lat. Reżyseruje filmy psychologiczne i historyczne.

 Pierwszy film był bardzo krótki, pokazywał parę która musi się rozstać.Z powodu kłopotów mężczyzny. Film miał melancholijny nastrój.Drugi "Pewien człowiek z wąsikiem" to już film innego gatunku. Opowiadał historię chłopaka który znalazł maszynę która może przenieść go w czasie. W każdym roku w którym się znalazł widział poczynania Hitlera. Mi się naprawdę podobał,a nawet rozśmieszył.

3.Michał Sikorski "Białoruś - jak tam jest naprawdę"
  Michał jest vlogerem, prowadzi na YouTube program " Inspiracje, Motywacje, Refleksje".

Film pokazywał jak jest na  Białorusi. Jak widać na filmie to nawet lepiej niż w Polsce. Mają mniejsze podatki, lepsze drogi. Jak mówi Michał wielu polaków wywodzi się z Białorusi a wielu białorusinów z Polski. Zgadzam się z tym, sama mam babcie z Białorusi.

4.Rafał Wiśniewski "Dystrykt ZSEIT"
  Rafał jest uczniem ZSEIT, film to jego hobby, dodatkowo zajmuje się fotografią.

 Film został nakręcony w celach promujących Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w    Olsztynie. Nie do końca mi się podobał ten film. Pokazywał historię pewnego chłopaka, a nie do końca jaka jest szkoła.

5.Marek Danowski "Miłosierdzie"
  Marek jest uczniem Liceum nr 2 w Olsztynie, interesuje się filmem i fotografią.

Przesłanie filmu do mnie nie dotarło. Ale i tak film był ciekawy. Wciągnął mnie, chciałam wiedzieć co będzie dalej.

6.Julia Bojaruniec "Strzępki" 
   Julia jest uczennica Liceum nr 1 w Olsztynie.

 Film pokazywał dziewczynę która straciła mamę.Z rozpaczy poszła do lasu. Film jest bardzo poruszający.

Zapraszam was do polubienia fan-page na facebooku grupy "Łowcy sztuki" i oczywiście do obejrzenia filmów.Jak już je obejrzycie, piszcie jestem ciekawa jakie są wasze wrażenia.
Do zobaczenia 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz