21 grudnia 2015

Film Specter- recenzja

Moja szkoła niedawno zorganizowała wyjście do kina. Mieliśmy do wyboru 3 filmy: Specter, Kosogłos i Makbet.Ja wybrałam Specter.


Uważam że nie były to najlepszy odcinek z całej serii Bonda. Nie zainteresowała mnie ta historia. Była trochę chaotyczna i nie podobna do Bonda. Oczywiście film nie mógł się obejść bez kobiet Bonda. Były ich 2, a jedna ładniejsza od drugiej. Jeszcze bardziej nie pasowało mi że Bond na koniec rzucił swoją robotę i wybrał normalne życie.To nie w jego stylu.

To co mi się podobało to muzyka. Była po prostu świetnie dobrana. Uwielbiam takie filmy, w których muzyka jeszcze potęguje emocje. Najbardziej mi się podobało pierwszych kilka scen. Była to Parada Śmierci w Meksyku.A nawet mnie to zainspirowało. W przyszłości możecie spodziewać się posta na ten temat.


Czy wy obejrzeliście już ten film ?? Jeśli tak, napisz mi co o nim myślisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz