29 lipca 2015

Rabat

To co widać na zdjęciu i jeszcze więcej jest dostępne do kupienia.
 Witam!! Mam dla was rabat. Osoby które zamówią biżuterie lub inne ozdoby u mnie na stronie na srebrnej agrafce tutaj . Między 5 a 11 sierpnia dostaną 10 %  rabatu od wartości produktu. Ustanawiam tę wyprzedaż, ponieważ 11 sierpnia mam urodziny i chciałam  to uczcić. Wracając do wyprzedaży. To rabat będzie naliczany przy oddzielnym mailu. W którym napisze wszystkie ważne wiadomości do przelewu.Oczywiście nie tylko na srebrnej agrafce można kupić rzeczy, ale też pisząc do mnie maila na email:zapomnienia.kraina@gmail.com lub wiadomość na Facebooku, strona Kraina Zapomnienia.Co mogłabym jeszcze napisać, jedynie Bardzo Serdecznie Zapraszam was do zakupu.
I jeszcze kilka zdjęć.

Jeszcze raz Serdecznie Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz