27 lipca 2015

Bransoletka Oponki


Witam.Dzisiaj mam dla was, Bransoletkę Oponki.Zrobiona z modeliny. Na oponkach są różne dodatki.Oczywiście do kupienia na srebrna agrafka.Mam mały problem z Kolczykami Malinki, ale poradzę sobie.Wiem nie widać ich na moim sklepie. Ale już zgłosiłam się do administratora strony.Niedługo powinny być dostępne.Dzisiaj po trochu wszystko mi się udaje,m zobaczymy jak będzie później bo jest dopiero 14.00 , a do nocy jeszcze tak dużo czasu.Jeszcze chciałabym trochę zmian wprowadzić w blogu.Na pewno zmienię szablon, ale z tym mam kilka problemów.Ale spokojnie już się nauczyłam, żeby nie tylko na sobie polegać. Ale przyjąć tez czyjąś pomoc. Mam nadzieje że wy pomagacie innym i że jeśli ktoś proponuje wam pomoc to korzystacie z niej a nie odrzucacie ją.Piszcie jak to jest u was. Naprawdę w moim doświadczeniu lepiej czasem posłuchać innych , niż upierać się przy swoim. Życie dzięki temu morze być łatwiejsze.



Do zobaczenia. A i niedługo będę miała dla was niespodziankę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz