5 stycznia 2016

Podsumowanie 2015

W tym poście napisze co udało mi się zrobić w 2015 roku. Był to rok wielkich zmian dla mnie.Zaczęłam pisać bloga i zobaczyłam że nie jest to złe pisanie. A teraz w punktach co udało mi się w tym roku.
1.Udało mi się prowadzić bloga przez pół roku. Już się nie martwię że nie będzie mi się chciało pisać. Mam już plan na ten rok. Bardzo dużo się zmieni.Dowiecie się nie długo jak to będzie wyglądać.
2.1000 wejść na bloga. Jeszcze raz bardzo wam za to dziękuje.
3.Poznałam nowe techniki, które napewno poznacie na moim blogu.
4.Udało mi się zapuścić paznokcie. Wiem że to banalne, ale mam problem z paznokciami bo są bardzo kruche.
5.Znalazłam kilka swoich ideałów kosmetykowych:
 - pomadka Blistex, recenzja już jest
 - odżywka do paznokci, recenzja już nie długo
 - peelingujący olejek do dłoni z Yves Rocher,
 - nawilżający krem do dłoni z Yves Rocher
Obie recenzje już są.

A co wam się udało w 2015 roku ?? Pochwal się !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz