9 listopada 2015

Kurs Sutaszu

W sobotę byłam na kursie sutaszu. Tym Którzy nie wiedzą co to jest sutasz. Wyjaśnię:
sutasz-technika biżuiterii robionej ze sznurków sutaszowych i koralików 
Jest to bardzo trudna technika, ma aż 5 szpilek. Ale się nie poddawałam. Zawsze chciałam nauczyc się tej techniki.Próbowałam sama się jej nauczyć, ale mi niewychodziło. Kiedy zobaczyłam że są organizowane takie zajęcia, postanowiłam że pójde na nie. Na zajeciach nie dowiedziałam się więcej niż wiedziałam ale wiem jakie błedy robiłam, myślę że trochę poczwicze i sutasz powinnien mi wychodzić. Mam już kilka projektów kolczyków które mogę zrobic. Nie będę próbować na razie robić naszyjników i branzoletek, ponieważ są to bardzo trudne i pracocgłonne rzeczy do zrobienia. Ale w przyszłości raczej sie tego podejmie.

Sami oceńcie jak mi wyszła broszka, którą zrobiłam na zajęciach:

Do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz