16 września 2015

Ramka Aneta i Andrzej

Cześć. 29 sierpnia mój brat miał ślub. Na początku, nie wiedziałam co zrobić jemu na prezent. Zdecydowałam że będzie to ramka ślubna.



 
Dla Anety i Andrzeja życzę 
jak najwięcej spędzonych razem dni,
 szczęśliwego życia, 
dużo zdrowia i miłości.
Dopytałam się kilku spraw co do kwiatów,obrączek i kilku innych rzeczy.I zabrałam się do roboty.Według mnie ramka dobrze wyszła.A dla młodej pary prezent się bardzo podobał. 
                                 Mam nadzieje że będzie im przypominał ten szczególny dzień.


Jeżeli podoba ci się ramka ślubna,lub masz pomysł na taką ramkę i masz w rodzinie ślub. To napisz do mnie, a bardzo chętnie zrobię taką ramkę dla twojej młodej pary.Pisz na email:zapomnienia.kraina@gmail.com
Pozdrowienia diy by ana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz