6 maja 2015

Majówka !!

Moja majówka właśnie się kończy dziś ostatni dzięń. Jutro do szkoły. :( Przepraszam że nie pisałam ale miałam dużo obowiązków ale dziś zrobie dwa posty. Jeden bedzie bardziej opisowy a w drugim  pokaże  mojego modela. W Poniedziałek spotkałam się z moją koleżnką no rolkach. Zaraz wam pokaże zdjęcia, ciekawe czy może ktoś z was wie co to za miejsce.


Podpowiem jest to miejsce w Olsztynie. A i na tym blogu miałam pisać o swoich pasjach. Ale na razie nie pisze ponieważ żebym mogła to zrobić muszę mieć materiały do ich zrobienia a są małe komplikacje z moim kontem. I teraz  nie mogę kupić tych materiałów. Ale obiecuje już niedługo wstawię coś co sama  zrobię  z modeliny albo z czegoś innego. Pozdrawiam i piszcie jak wasza majówka, jestem bardzo ciekawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz